Після того як вимкнули світло зрозуміло що ніхто ще не спав* Лише тоді з'явився час краще дізнатись сусідку по кімнаті, тож ми ще довго розмовляли
О 7:45 ми почули стук в двері - то Кіріл, один з стафу нагадував всім флексерам про те, що о 8 сніданок та всі повинні взяти з собою книжки, папки та домашнє завдання.
Що це за домашні завдання?
Нам видали невеличкі листочки з темами, які нам треба обговорити з учителями. Теми, звичайно ж, були пов'язані з майбутнім роком в США, такі як: "Що я розповім американцям про Україну?","Що я хочу спробувати в Америці" і тд. Тож нашим обов'язком було підходити до вчителів на перервах та під час сніданку, обіду, або вечері, розповідати їм ці теми та отримувати підписи, що потім пертворяться на бали на користь команді.
Далі був сніданок, лекція, лекція, лекція, ланч, знову лекція, лекція, лекція, продовження підготовки до International Education Week, вечеря та презентація того що ми підготували, працюючи над проектами.
International Education Week це — це можливістькожного студента по обміну презентувати свою країну.
Це може бути презентація power point, або плакат. Також можна заспівати пісню, затанцювати, показати відео, та багато іншого на що лише здатна фантазія та креативність. Тож у нас був намальований плакат, а також ми співали пісню "Щедрик" українською та англійською мовою.
Далі було High school activity, що мені дуже сподобалось. спочатку ми вчились грати в фрісбі з Джеком, всі наші ноги були в траві, ми старались, але рахунок був 3:2 на користь жовтих
Потім разом з Бредом ми вивчили я говорити "Hi! My name is \\name\\" мовою жестів, та подивились декілька цікавих відео, де мовою жестів дівчина показувала пісні відомих виконавців . Найбільше мені запам'яталась пісня Imagine Dragons - Demons.
Далі нас чекала кімната танців з двома Олями, не рахуючи мене , та Танею. Там ми вивчили "Cupid Shuffle" та показали свої танцювальні здібності в батлах . Так вийшло що моєю суперницею з жовтої команди була сусідка по кімнаті Тут я відчувала себе в своїй тарілці, мені здається ніхто не очікував від мене шпагату
Наступною зупинкою була кімната Бреда та Метта та гра Apples to Apples. Суть гри полягає в тому що кожному роздаються картки, потім один з групи бере картку(прикметник) кладе її в центр та говорить яке слово там написано (наприклад: добрий), всі інші анонімно кладуть ті картки (іменники), які на їхню думку найкраще підходять до даного прикметника. Перша людина суб'єктивно обирає найкращий варіант і гравець, що це запропонував отримує бал.+ навіть якшо найкращим був вибраний варіант добра акула/добрий вазелін/добрий вогонь, ніхто не має права оскаржувати дане рішення. Звучить певно запутано, але насправді це весело
Ось такий другий день
International Education Week це — це можливістькожного студента по обміну презентувати свою країну.
Це може бути презентація power point, або плакат. Також можна заспівати пісню, затанцювати, показати відео, та багато іншого на що лише здатна фантазія та креативність. Тож у нас був намальований плакат, а також ми співали пісню "Щедрик" українською та англійською мовою.
Далі було High school activity, що мені дуже сподобалось. спочатку ми вчились грати в фрісбі з Джеком, всі наші ноги були в траві, ми старались, але рахунок був 3:2 на користь жовтих
Потім разом з Бредом ми вивчили я говорити "Hi! My name is \\name\\" мовою жестів, та подивились декілька цікавих відео, де мовою жестів дівчина показувала пісні відомих виконавців . Найбільше мені запам'яталась пісня Imagine Dragons - Demons.
Далі нас чекала кімната танців з двома Олями, не рахуючи мене , та Танею. Там ми вивчили "Cupid Shuffle" та показали свої танцювальні здібності в батлах . Так вийшло що моєю суперницею з жовтої команди була сусідка по кімнаті Тут я відчувала себе в своїй тарілці, мені здається ніхто не очікував від мене шпагату
Наступною зупинкою була кімната Бреда та Метта та гра Apples to Apples. Суть гри полягає в тому що кожному роздаються картки, потім один з групи бере картку(прикметник) кладе її в центр та говорить яке слово там написано (наприклад: добрий), всі інші анонімно кладуть ті картки (іменники), які на їхню думку найкраще підходять до даного прикметника. Перша людина суб'єктивно обирає найкращий варіант і гравець, що це запропонував отримує бал.+ навіть якшо найкращим був вибраний варіант добра акула/добрий вазелін/добрий вогонь, ніхто не має права оскаржувати дане рішення. Звучить певно запутано, але насправді це весело
Ось такий другий день
Немає коментарів:
Дописати коментар